Klachten en suggesties
Wij vinden het erg belangrijk dat je als klant tevreden bent en tevreden blijft. Als je om wat voor reden dan ook ontevreden bent dan willen wij dit graag van weten. Alle klachten worden serieus behandeld en wij proberen altijd naar een goede oplossing te zoeken.
Mocht je niet tevreden zijn, dan verzoeken wij de klacht te melden. Daarmee stel je ons in de gelegenheid de klacht op te lossen en je helpt ons de kwaliteit hoog te houden.
Ook zijn wij er bij gebaat dat je tevreden bent over onze webwinkel.
Suggesties
Heb je een suggestie voor ons? Bijvoorbeeld over wat er verbeterd kan worden of welke producten je graag in ons assortiment zou zien? Wij vernemen het graag via het contactformulier of per mail info@sportenspelvoordieren.nl
Procedure voor het melden van een klacht:
1. Bel, mail info@sportenspelvoordieren.nl, vul het contactformulier in of stuur een brief.
2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijgt je daarvan een bevestiging.
3. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.